Alla inlägg under juni 2015

Av Johanna - 23 juni 2015 16:53

Hej.
Förra veckan var jag på ridläger på min ridskola. Det var jätteroligt. Vi tittade på film, körde galopprace, tränade gångarter, badade med hästarna och senare på kvällen fick de som ville bada badtunna. Det var jättemysigt och en gång blev det 40 grader i den. Bilden är tagen på midsommar. Då var både ryttarna och hästarna extra fina.
Hoppas ni har en jättehärlig sommar framför er.   

Av Johanna - 9 juni 2015 17:34

Hej.

Jag har inte kunnat lägga upp någonting för jag har varit sjuk sedan i lördags. Men nu är jag frisk igen och idag ska jag med mamma till hööks och prova vad jag har för storlek på säkerhetsväst för jag ska kanske köpa den på bilden. Hittade den på Rider Sport för 699 + frakt = 788.

Hoppas ni får en härlig kväll ni med  

Av Johanna - 5 juni 2015 18:25

Ser verkligen fram emot imorgon. Då ska jag först till stallet och rida på finaste Hringur med världens bästa medryttar vänner. Sedan ska jag åka och köpa skor med mamma och jag ska kanske köpa skorna på bilden.

Ha en underbar kväll   

Av Johanna - 3 juni 2015 18:54

Hej.
Idag har jag varit på Cubus och handlat. Jag köpte tröjan jag har på bilden och svarta jeans shorts att ha till sommarn som förhoppningsvis kommer snart. Jag var också på coop och handlade kakor för imorgon ska vi ha fika med klassen?.
Nu önskar jag er alla en underbar kväll  

Av Johanna - 2 juni 2015 18:05

 

Hej. Nu är jag tillbaka efter en väldigt lång paus. Jag tänkte börja med att berätta att jag har börjat rida på en ridskola där man rider islandshästar och jag har ridit där i snart 1 år. Jag har också börjat scouterna och fått både knivbevis och yx och sågbevis  . På ridskolan har jag blivit medryttare på världens finaste häst. Medryttare betyder att jag är där en extra dag i veckan och rider på honom, matar honom och mockar vilket är jätteroligt. Hästen heter Hringur och han är brunsvart med stjärn.

Hoppas ni alla får en härlig kväll.

  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag kommer att skriva olika inlägg om mitt vardagliga liv, och bla. hundar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards