Alla inlägg under november 2015

Av Johanna - 8 november 2015 15:45

Hej!
Igår var det tävling på min ridskola. Då var jag med och tävlade på Ósk och Saga. Det var jätteroligt och de var jätteduktiga. Jag kom 1:a i hoppning 60cm och 3:a i hoppning 40cm, V5 (fyrgång) och T8 (tölt). Jag kom tyvärr inte med i ridskolecupen men jag ska kvala igen nästa år och då hoppas jag att det går bättre.

Av Johanna - 1 november 2015 18:52

Hej!
Idag var jag med min mamma o mina syskon på stan. Det var jättemysigt. Först shoppade vi. Jag köpte vinterjackan o mössan på bild 2. Mössan köpte jag på stadium o jackan köpte jag på cubus. Sedan gick vi på bio. Vi tittade på filmen: LasseMajas Detektivbyrå Stella Nostra. Den är jättebra o det är andra gången denna vecka som jag ser den. Två av mina favoritskådespelare ( Jarmo Mäkinen o Jens Hultén ) är med i filmen o det gjorde den extra bra. Imorgon börjar skolan o det ska bli kul. Någonting annat som är kul är att jag har ridlektion o då får jag träffa min fina medryttarhäst som jag inte har sett på nästan en vecka.
Hoppas ni har haft ett bra höstlov. Nu börjar november.

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag kommer att skriva olika inlägg om mitt vardagliga liv, och bla. hundar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards