Alla inlägg under augusti 2015

Av Johanna - 27 augusti 2015 19:55

Hej på er!
Idag fyller jag år. Det har varit en jättebra dag och jag fick precis allt som jag önskade mig. Jag längtar jättemycket till lördag för då ska jag rida ut med dem bästa medryttar kompisarna man kan ha. Och på måndag har jag ridlektion igen.
Hoppas ni har en underbar kväll  

Av Johanna - 23 augusti 2015 17:17

Hej igen!
Idag har varit en jättebra dag. På förmiddagen var vi på badhuset. Jag simmade 30x25 meter och är jättenöjd. Sedan åkte vi hem och åt lunch och vilade lite. Sedan åkte vi till köpcentret. Jag handlade först dem här kläderna på Lager 157 sedan kollade jag lite på hästsaker på Hööks. Nu ska jag fortsätta skriva på min berättelse och fortsätta prova dem nya kläderna. Imorgon är det skola och det tycker jag ska bli jätteroligt. Ridlektionerna startar också och det ska bli ännu roligare. Hoppas ni har haft en underbar helg  

Av Johanna - 22 augusti 2015 18:13

Hej på er!
Idag har jag varit i stallet och ridit på min fina medryttar häst Hringur. Det var en jättehärlig tur med vackert väder och det blev mycket och snabb galopp som vi båda gillar  . Nu ska jag ut i skogen med mamma och leta svamp sedan ska jag ta det lugnt och skriva lite på min bok.
Hoppas ni har någonting roligt för er.   

Av Johanna - 19 augusti 2015 12:27

Hej.
Igår skaffade jag flätor. Det gjorde väldigt ont och gör fortfarande det men det kommer snart gå över och jag är jättenöjd med dem. Imorgon börjar skolan. Det tycker jag ska bli jätteroligt för jag längtar efter mina kompisar och jag älskar skolan.
Hoppas ni har haft en underbar sommar. Det har jag haft.     

Av Johanna - 13 augusti 2015 13:38

Hej.
Jag kom hem från fjällen för två dagar sedan. Där har vi varit och firat mamma som fyllde år den 10:e. Det var jättemysigt att vara där och turen avslutades på bästa sett. En hel renflock gick förbi Blåhammarens fjällstation och när vi skulle gå tillbaka till bilen och åka hem såg vi två renar på nära håll och jag stod ungefär 2 meter ifrån dem vilket var väldigt coolt. Nu är det bara en vecka kvar av sommarlovet men jag tycker det ska bli kul att börja skolan igen och träffa alla.
Hoppas ni har haft ett jättehärligt lov  

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Jag kommer att skriva olika inlägg om mitt vardagliga liv, och bla. hundar!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards